Seg dag idag!

Blev varken något städande eller motionerande idag....Vaknade vid 9-tiden, gick upp & läste tidningen & kollade lite grejor på datorn. Har massor med energi i kroppen men jag tar mig inte för att göra någonting! Asjobbigt! Får värsta rycken & vill göra massor av saker men har så svårt att komma igång! Ioförsig kommer den här månaden i stort sett enbart bestå utav jobb/skola/jobb/skola....Så energin kommer nog gå åt till det om inte annat....

VId 12 vaknade P (som jobbade till 03:00), käkade sen frukost & sen bar det av till Maxi. Hittade dessa:
                                                                                                     
Var typ år sedan jag åt såna här! Hur goda som helst, jag kan få världens sug efter just isglass & det har vi nästan aldrig hemma för det glömmer jag jämt bort att köpa men nu blir det ändring på det!

Ikväll blir det tv-tittande, P jobbar till stägning. Bäst att  försöka vila upp sig inför denna vecka!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Aww tack så mkt :) Ja allt är fint här, me dej då?

7 glas vatten, ja de kan gå :D

2008-03-06 @ 18:20:10
URL: http://allstared.blogg.se
Postat av: Johanna

Aww tack så mkt :) Ja allt är fint här, me dej då?

7 glas vatten, ja de kan gå :D

2008-03-06 @ 18:21:25
URL: http://allstared.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0