P:s födelsedag!

Japp, idag blev mannen min 22 år. Bara barnet jue :)
Jag jobbade 7-10 imorse, en snabbis förbi affären & köpte färskt bröd & sen hem, gjorde lyxfrukost & sen fick P sina presenter av mig, en bok om tatueringar med ungefär 1000 bilder  & en klocka. Han kommer att få en grej till som hans föräldrar & jag har delat på men vågar inte skriva det här för ger mig fan på att han läser :P Käkade lunch på Vardagsrummet & sen var det bara att åka tillbaka till jobbet & avverka 16-20-.....

Jobbar 7-21 imorgon, kommer inte vara särskilt pigg nej. Ska en sväng till Kristinehamn på söndag, åker nog tidigt skulle jag tro.

GLÖM INTE ATT DRA FRAM KLOCKAN EN TIMME NATTEN MELLAN LÖRDAG & SÖNDAG!

P är ute med grabbarna ikväll, får se när han dyker upp inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0