Låååångfredag!

Har varit en riktigt låååång dag idag, vaknade vid 06:00 första gången, gick upp & drack lite vatten & lyckades somna om. Till klockan 07:00. Wei.

Började jobba 12:30, blev långtråkigt hemma så jag åkte lite tidigare så man hann dricka lite kaffe & piggna till. Jobbat till 20 ikväll, helvete så kallt det var när jag gick ut till bilen! Blåser småjävlar desssutom.....

Imorgon blir det......*trumvirvel*......hemtentan! Men nu jävlar ska den bli klar. Pallar inte gå & fundera över vad jag ska skriva mer, skriver det jag tänker & så får det gå som det går.........
Fan vad jag svär? Måste jag sluta med.

Påskafton imorgon då, känns lite konstigt att inte fira det hemma hos päronen tillsammans med massa folk som vi brukar.......& P jobbar som vanligt hela helgen. Har hört ryktesvägen att båda syskonen mina är lediga imorgon så det kanske kan bli ett litet fylleslag i bästa (värsta?) fall? Får se.

& förresten: Jag är inte ett dugg avundsjuka på er som ser KENT på Conventum ikväll. Inte alls :P

Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Johanna

GLAD PÅSK!

Hehe verkligen är omöjligt att ta sej förbi ondingen.
Men kul spel med kissande hundar och brinnande granar. :p

2008-03-22 @ 10:20:35
URL: http://allstared.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0