I brist på annat:

Här ikommer här en sån där lista. För jag har inte ork att skriva om nåt alls just nu. Jag har sån ångest över hemtentan, drömmer mardrömmar om den. Som ni förstår är den rätt jobbigt. Pain in the ass kan man säga om man vill vara lite internationell. Det vill man ju. You know.

Brukar du komma i tid: Om jag brukar? Jag är på plats innan tiden bestämts!
Vad hade du i din mun senast: Choklad
När mår du bra: När jag har folk som jag tycker om i min närhet
När blev du fotad senast: Var nog hemma hos Frida
Hur känner du dig nu: Trött i kropp & knopp
Kan du laga mat: Jadå. Med varierande resultat.
Vad pluggar du: HEMTENSHELEVTE!
Vad tycker du om fötter: Ja, inget särskilt. De sitter ju lite där de sitter så att säga..... 
Är du smart: Tja, allt är ju relativt.....
Vad har du på dig: Underkläder, jeans, linne
Är du aktiv i skolan: Oja.
Vad saknar du: Vad? En cykel.
När och varför grät du senast: Ett tag sedan, av ren besvikelse.
Var det pinsamt att svara på det: Nej.
Hade du en bra kväll igår: Ja, slutade 20, kom hem & P hade fixat myspys :D Kollade nip/tuck.
Din favoritdryck på morgonen: Tranbärsdryck!
Vad ska du göra i sommar: Jobba & sitta på uteserveringar hela nätterna när jag är ledig.
Är du nöjd med ditt liv: Jadå.
Vad vill du jobba som:  Vet inte riktigt. Borde kanske svara läkarsekreterare här eftersom jag utbildar mig till det.
Har du tråkigt just nu: Nja, har väl varit mer road förr.
Vad gör livet värt att leva: Familjen. Utmaningar.
Vad i livet ångrar du: Att jag varit så beroende av andra människor tidigare.
Är du musikalisk: Icke.
Vad lyssnar du på för musik: Allt från Mozart till Manson.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej.
Är du bortskämd: Ja, det är jag nog.
Är du trött: Ja.
Vad gör du imorgon: Fortsötter med hemtentshelvetet antagligen.......

Din första
Operation: Öronen.
Första piercingen: Räknas öronen? Annars naveln.
Första bästa vän: Karolina.
Första priset: Har nog aldrig fått något pris?
Första sporten du började på: Dans tror jag.
Första husdjuret: Fågel.
Första semestern: Danmark kanske?
Första konserten: Minns inte.
Första kärleken: Mellanstadiet, samma klass.

Favoriter:
Filmer:  Lock, stock & two smoking barrels och Gone in 60 seconds.
Tvprogram: Nip/tuck.
Musik: För tillfället spelas Nordman flitigt.
Drink: Egenkomponerade Midoridrinkar.
Kroppsdel (på kille): Ögonen.
Sport: Gillar att kolla på handboll. Och Formel 1. Och (herr) fotboll & hockey.
Plagg: Jeans & tubtoppar.
Skola: Örebro Universitet.
Bok: Något utav Philippa Gregory tror jag.

Just nu:
Äter du: Nej
Dricker du: Nej
Ska du: Plocka undan lite hemma.
Lyssnar du på: Maskinen som sopar upp grus på gården.
Väntar du : P
Tittar du på: Dataskärmen?

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller kyssar: Kyssar.
Kortare eller längre: Längre.
Snygg mage eller snygga armar: Armar.
Busig eller lydig: En bra blandning.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en bra dag:)!

2008-03-17 @ 15:16:03
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Alinne

Haha såna lisotr är ett måste om man inte har någ att göra eller om man borde plugga! :P

2008-03-17 @ 15:21:03
URL: http://alinneandersson.blogg.se
Postat av: Johanna

Skön lista, och visst e dom snygga usb:na :D

2008-03-18 @ 08:58:08
URL: http://allstared.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0