Det är inte lätt.....

Shit, har blivit alldeles för mycket nu, en del tokigheter som jag inte kan rå över eller påverka alls men som lik förbannat ligger & skaver........... 
Är tokglad över sommarjobbet på akuten, känns skönt att ha det klappat & klart. Tror jag skulle ångra mig resten av livet om jag inte tog den här chansen....

Skottdagen igår då, blev inget friande från min sida iallafall. Får väl vänta 4 år till om inte annat! Äh, räknar iskallt med att P är införstådd med framtidsplanerna :)

Idag blir den en sväng till Charleswood, träffa syrran & ungarna & lilla farmor. Behöver det.

Ikväll blir det väl Melodifestivalen skulle jag tro. Sen en tidig kväll, söndagen ska gå helt i städandet & motionerandes tecken.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0