Snart nytt år...

Ska väl försöka summera detta år då:
Fyllde 21, mina päron flyttade isär, jag har klarat mig igenom två års studier & fick jobb som medicinsk sekreterare på mitt favvoställe, varit på Bröllop i Stockholm, hunnit en sväng till Spanien, vi har flyttat & jag har dessutom hunnit bli gravid. Puh!

Året som kommer då? Ja, händer minst lika mycket då, om inte mer :D Börjar jobba heltid, ska på bröllop i Dalarna i januari, vi blir föräldrar runt den 2:a april, brorsan & syrran & Ps syrra ska alla få barn i maj (många kusiner blir det!), sen är det njuta av mammaledigheten som gäller för min del, har jobbat jämt sen jag var 14 så det ska bli helt underbart att få vara hemma i sommar! Tänkte åke till västkusten ett par veckor i sommar också. Fullt upp med andra ord!

Gott nytt år!

/C

Kommentarer
Postat av: Johanna

konstigt, det fungerar för andra :(



kommer du in på andra lösenordskyddade sidor? men inte min?

2009-01-01 @ 17:03:06
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja, han tycker det är riktigt häftigt. :D



Vi ska på vårat första ultraljud om sex dagar, jag längtar oerhört mycket! :)

2009-01-08 @ 12:28:07
URL: http://ultrapid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0