Andra besöket hos barnmorskan idag!

Idag var det dags för besök nr 2 hos barnmorskan. Allt var bra, fick lyssna en kort stund på hjärtjuden, låg på 150/min. Hb var bra, 120 & b-glukos 5,6. Hade gått upp lite mer i vikt än vad jag trott, +7 kg. Känns inte som att jag har gått upp så mycket men så var det :D Hade SF-mått 26, i övre kanten på kurvan tydligen.

Ska tillbaka om tre veckor & då blir det inget stick i fingret iallafall *pust* är det värsta jag vet (jag vet jag är skitmesig). Önskar de kunde göra sådana där som inte låter, blir nog mer skrämd av ljudet än något annat.

Föräldrarutbildning i januari, ska bli kul.

Har ju flyttat nu också, bara barnrummet kvar att få ordning i men måste ju spara lite på det så man har nåt att greja med sista månaden!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0