Seg lördag

Är fortfarande sjuk, snorar & har mig. Hostar en del, hoppas det är tecken på att det håller på att bli bättre.
Känns sådär att helgen har gått åt till att ligga & försöka bli frisk men, inget att göra något åt. Varit en rätt påfrestande vecka, hoppas nästa blir något lugnare. Imorgon är P ledig, om det är fint väder blir det promenad, annars film & mys hela dagen.

Praktiserar ju för fulla muggar, trivs kanon. Är hur intressant som helst +att man lär sig massa ny terminologi hela tiden.

Längtar så tills det blir lite varmare ute nu, så man kan börja ha lite roligare skor på sig!

Nej, nu är det läggdags. Håller på med en bok som jag måste ha blivit kvar i min bokhylla av "misstag" står nämligen att den tillhör AD-skolans bilbliotek . Var ju en sisådär....hmmm..6-7 år sedan man gick där nu. Skulle ju kännas LITE dumt att lämna tillbaka den nu. Fatta feting påminnelseavgiften de skulle kunna ta ut i såfall :D

Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Groth

Med tanke på hur onda bibliotekstanterna är där så hugger dom nog av dig en hand eller så om du försöker lämna tillbaka den...

2008-04-21 @ 12:59:09
URL: http://cloudberryjam.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag hade i tungan, tre i underläppen, en i mitten av överläppen, båda bröstvårtorna, klitoriskappan. :)
Men nu känns de tomt utan någon kvar.

2008-04-30 @ 10:56:24
URL: http://allstared.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0