3:e april


Börjar väl med att uppfylla löftet om lite bilder från pirogbakandet :

   baka baka liten kaka..........de blev verkligen jättegoda....
.



Känns ju skönt att man har kommit igen lite sedan missödet med kokosfluffet........



Är hundvakt för tillfället, får se hur länge denna lilla donnan är kvar i stan ------------------->


Händer inte så mycket just nu, även om jag hunnit med en del idag; tvättat, varit hos G & börjat med b-uppsatsen, hem & vikt in tvätt & dammsugit. Betyder att man kan  lägga sig på soffan med gott samvete iallafall : D

Var på Marieberg med P igår, som shoppade loss (som vanligt). Jag fick nöja mig med ett par välbehövda skor. Som jag lyckades få världens blåsor utav på hälarna. Inte skönt. Men de töjer sig väl tids nog de också. Så skönt att kommunen sopat upp allt grus nu, betyder att man snart kan ta fram pumpsen!!!! Jaaaa!!!

Hörde & såg två fiskmåsar idag, det om nåt är väl ett vårtecken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0