"Å regnet det bara öser ned..."

Riktigt höstrusk ute nu, regn regn och regn. Kan ju inte klaga efter denna sommar direkt - även om mina två semesterveckor INTE hade samma toppenväder som ungefär hela sommaren hade....

Line har fått sin första "dagisförkylning", är hostig och snorig. Feber till och från och äter inte riktigt som hon brukar men är glad. Får se hur hon är i morgon annars blir det pappan som får vabba för första gången.

Var på sjukhuset igår, gjorde en inte fullt så trevlig undersökning av magen igen. De kunde i alla fall inte se något konstigt men har tagit en del prover som jag hoppas kan ge svar. Fick mycket lugnande och smärtstillande så var lullig i flera timmar efteråt. Min mamma tog med sig Line hem så jag skulle sova av mig det, sov i cirka 3 timmar på eftermiddagen & var sedan klarvaken till klockan 02 inatt? Jättemärkligt med tanke på att jag kan sova mellan 16-19 och ända lägga mig vid 20-tiden.... Men det var väl det sista som gick ur kroppen som gjorde att jag inte kunde slappna av ordenligt.


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0