Fettisdag!

Är det idag ju. Är inte superförtjust i dessa bullar men en om året är precis lagom. Blev en semla på jobbet vid 14-fikat, kände mig aningens illamående efter all grädde men det försvann tack och lov efter en stund.

Idag var P och Line på BVC för 10-månaderskontrollen, 11,4 kg & 77 cm lång är damen nu....inte konstigt att jag har fått rensa ur garderoben igen. Tänk, om bara 2 månader är hon 1 år. Kan inte fatta att tiden har gått så fort!
Nu har hela familjen äntligen börjat komma in i de nya rutinerna & Line sover (nästan) hela nätterna igen. Hon hade en period då hon sov mellan hos nästan varje natt i en veckas tid, har nog aldrig sovit så dåligt förut. Skönt att det mesta bara är perioder :)


/C


Kommentarer
Postat av: Fia med kakorna

Vänta bara, när hon lär sig gå och har en säng utan kant. Då kan jag gissa på att det kommer tassande en tös mitt i natten... ;)

2010-02-16 @ 21:55:44
URL: http://kiitaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0